Ostatní aktivity
Tajemství klášterecké minulosti
Myslíte, že znáte historii našeho města? Znáte významné osobnosti kláštereckých dějin? Víte, že morový sloup není morový? Víte, jak vznikl název města? Víte, proč máme náměstí z kopce? Víte, proč na zámku straší? Pojďte s námi, pozorně naslouchejte a možná se to dozvíte. Projděte se s námi po místech, kde se psala historie. Odhalte s námi legendy a historická tajemství našeho města.
Císařský den v Kadani
Historické slavnosti města Kadaň, kde Klas již od roku 1993 plně zajišťuje herecké obsazení historického programu a průvodu. Dvacet let hráli hlavní postavy Karla IV. a Elišku Pomořanskou Honza Milota a Iveta Svobodová. Od roku 2013 se jim pracně vybudovanou reputaci v těchto rolích snaží nepokazit Míra Nyklíček a Majda Španělová.
Císařský den v Kadani
Historické slavnosti města Kadaň, kde Klas již od roku 1993 plně zajišťuje herecké obsazení historického programu a průvodu. Dvacet let hráli hlavní postavy Karla IV. a Elišku Pomořanskou Honza Milota a Iveta Svobodová. Od roku 2013 se jim pracně vybudovanou reputaci v těchto rolích snaží nepokazit Míra Nyklíček a Majda Španělová.
Divadelní Ples
Asi jediný ples sezóny, kam si dámy nemusí kupovat šaty a obávat se puchýřů z lodiček, a kde se pánové nemusí potit v saku a kravatě. Divadelní plesy bývají vždy tematické, vždy neplesové a vždy plné soutěží, tance a úsměvů. V minulosti jsme uspořádali již třeba ples Sportovní, KomiXový, Muklbál, Příšerný ples nebo Pohádkový.
Thunové se vrací
Projekt komentovaných a hraných prohlídek z roku 2009 má za cíl divadelně zatraktivnit provádění stálou expozicí Českého porcelánu na kláštereckém zámku. Hrajeme na objednání Zámku Klášterec nad Ohří.
Thunové se vrací
Projekt komentovaných a hraných prohlídek z roku 2009 má za cíl divadelně zatraktivnit provádění stálou expozicí Českého porcelánu na kláštereckém zámku. Hrajeme na objednání Zámku Klášterec nad Ohří.
Strašidelná stezka
Strašidelná stezka útrobami Kulturního domu. V jeho sklepích, temných zákoutích, ale i v prostorách divadelního fundusu, hereckých šaten a jevištního zázemí, kam se návštěvník běžně nedostane, můžete potkat různá strašidla a pohádkové bytosti. Doufejme, že se po rekonstrukci neodstěhují.
Objevení pramenů
Každoroční slavnosti Zahájení turistické sezóny se už od roku 2008 neobejdou bez KLASu a jeho autorského “dílka” o objevení pramene Evženky v Klášterci nad Ohří. Hra je sice oproti původnímu Zahájení Lázeňské sezony kratší, ale pořád tam je! A to se počítá.
Objevení pramenů
Každoroční slavnosti Zahájení turistické sezóny se už od roku 2008 neobejdou bez KLASu a jeho autorského “dílka” o objevení pramene Evženky v Klášterci nad Ohří. Hra je sice oproti původnímu Zahájení Lázeňské sezony kratší, ale pořád tam je! A to se počítá.
Betlém
Vánoční hru o šesti obrazech na motivy Evangelií svatého Lukáše a svatého Matouše můžete vidět každý rok jako součást programu během rozsvícení Vánočního stromu v Klášterci.
Návod k použití Jiřího Koláře
Rozhlasová režie a vznik rozhlasové kompozice vycházející z experimentální knihy Jiřího Koláře.
“Výstava Návod k použití Jiřího Koláře je výsledkem více než dvouleté intenzivní spolupráce s Miroslavem Buriánkem, který mi otevřel dveře do světa rozhlasu a díky jehož pomoci jsem mohl rozvinout základní téma svojí práce. Společně s herci z amatérského divadelního souboru KLAS – v němž jsem během svého dospívání působil – se snaží svébytným způsobem interpretovat básnickou sbírku Návod k upotřebení od Jiřího Koláře, autora, který mi kdysi dal naději, že se mohu stát ‚výtvarným‘ umělcem, i když neovládám klasické výtvarné techniky,“ řekl autor projektu a laureát Ceny Jindřicha Chalupeckého Roman Štětina.
Návod k použití Jiřího Koláře
Rozhlasová režie a vznik rozhlasové kompozice vycházející z experimentální knihy Jiřího Koláře.
“Výstava Návod k použití Jiřího Koláře je výsledkem více než dvouleté intenzivní spolupráce s Miroslavem Buriánkem, který mi otevřel dveře do světa rozhlasu a díky jehož pomoci jsem mohl rozvinout základní téma svojí práce. Společně s herci z amatérského divadelního souboru KLAS – v němž jsem během svého dospívání působil – se snaží svébytným způsobem interpretovat básnickou sbírku Návod k upotřebení od Jiřího Koláře, autora, který mi kdysi dal naději, že se mohu stát ‚výtvarným‘ umělcem, i když neovládám klasické výtvarné techniky,“ řekl autor projektu a laureát Ceny Jindřicha Chalupeckého Roman Štětina.